Oeps! Er is iets niet goed gegaan...

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening zoals je die hebt ervaren. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht aan ons door te geven. Bel (035-7852825), mail ons (info@alatara.nl) of schrijf ons (à la Tara, Begoniastraat 72, 1214 CX Hilversum) over wat er mis is. In overleg gaan we het probleem tot ieders tevredenheid oplossen. Hou het referentienummer van het artikel bij de hand als je ons belt. Wij zullen de ontvangst van je klacht bevestigen en binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen je daarover informeren.

Als een artikel of verpakking beschadigd is aangekomen, maak dan direct een foto van de staat waarin het is afgeleverd.  

Verkeerde artikel gekregen? Neem contact met ons op, en we overleggen over terugzending en toezending van het juiste artikel.

Wettelijk retour recht binnen 14 dagen

Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen (ingaande de dag van ontvangst van het product) om zonder opgaaf van redenen het bestelde product te retourneren (het zgn herroepingsrecht).  Je hebt vanaf het moment uw melding 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.

Retourzending van het artikel dient in ongebruikte staat te gebeuren, en indien mogelijk in de originele verpakking.

Gebruik bij retour zendingen altijd het (volledig ingevuld) retourformulier, dat je hier kunt downloaden:

Retourformulier

Retourzendingen zonder retourformulier kunnen we helaas niet in behandeling nemen.

De kosten van het retour zenden zijn voor rekening van de klant. Wij zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen aan je terugstorten.

Wij vergoeden bij annuleringen alle betalingen die je hebt gedaan, dus inclusief de verzendkosten die wij in rekening hebben gebracht voor het geretourneerde product, binnen 14 dagen volgend op de dag waarop je de herroeping meldt. Tenzij wij aanbieden het product zelf af te halen kunnen wij wachten met terugbetalen totdat wij het product hebben terugontvangen of tot je aangeeft dat je het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Wij gebruiken hetzelfde betaalmiddel dat je hebt gebruikt om de terugbetaling te doen, tenzij je instemt met een andere methode. De terugbetaling is voor jou geheel kosteloos.

Klachten en geschillen

Er zijn producten en diensten die zijn uitgesloten van  het herroepingsrecht. Zie de algemene voorwaarden, artikel 10,  om welke artikelen en diensten het gaat.

Je bent niet verplicht om de reden van de retourzending aan ons te geven. Wel stellen wij het erg op prijs als je dat wel doet, zodat wij beter in staat zijn om goede service te verlenen.

Wij hebben per 14 december 2016  een erkenning gekregen van de Stichting Webshop Keurmerk om dit keurmerk te mogen hanteren. Over klachten en geschillen kan je meer lezen in onze algemene voorwaarden, artikelen 16 en 17.

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.  Je kunt mailen naar: info@alatara.nl.
Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van  je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen  je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie  ( ODR platform ). Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/  Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 



Betaal makkelijk en veilig via:



à la Tara is onderdeel van


 

© 2014 - 2020 à la Tara | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel