Iets niet goed?

Gebruik bij retour zendingen altijd het (volledig ingevuld) retourformulier, dat je hier kunt downloaden:

Retourformulier

Retourzendingen zonder retourformulier kunnen we helaas niet in behandeling nemen.

Indien je een onjuist product ontvangt, of het bestelde product is beschadigd aangekomen, neem eerst even contact met ons op zodat we afspraken kunnen maken om het probleem op te lossen. Als het product beschadigd is aangekomen, stuur ons dan enkele foto's op. 

Wettelijk retour recht binnen 14 dagen

Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen (ingaande de dag van ontvangst van het product) om zonder opgaaf van redenen het bestelde product te retourneren (het zgn herroepingsrecht).  Je hebt vanaf het moment uw melding 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.

Retourzending van het artikel dient in ongebruikte staat te gebeuren, en indien mogelijk in de originele verpakking. Sluit altijd het retourformulier bij.  De kosten van het retour zenden zijn voor rekening van de klant. Wij zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen aan je terugstorten.

Wij vergoeden bij annuleringen alle betalingen die je hebt gedaan, dus inclusief de verzendkosten die wij in rekening hebben gebracht voor het geretourneerde product, binnen 14 dagen volgend op de dag waarop je de herroeping meldt. Tenzij wij aanbieden het product zelf af te halen kunnen wij wachten met terugbetalen totdat wij het product hebben terugontvangen of tot je aangeeft dat je het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Wij gebruiken hetzelfde betaalmiddel dat je hebt gebruikt om de terugbetaling te doen, tenzij je instemt met een andere methode. De terugbetaling is voor jou geheel kosteloos.

Klachten en geschillen

Er zijn producten en diensten die zijn uitgesloten van  het herroepingsrecht. Zie de algemene voorwaarden, artikel 10,  om welke artikelen en diensten het gaat.

Je bent niet verplicht om de reden van de retourzending aan ons te geven. Wel stellen wij het erg op prijs als je dat wel doet, zodat wij beter in staat zijn om goede service te verlenen.

Wij hebben per 14 december 2016  een erkenning gekregen van de Stichting Webshop Keurmerk om dit keurmerk te mogen hanteren. Over klachten en geschillen kan je meer lezen in onze algemene voorwaarden, artikelen 16 en 17.

Klachten over Europese webwinkels kan je ook melden bij het ODR platform: ODR platform

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 



Betaal makkelijk en veilig via:



à la Tara is onderdeel van


 

© 2014 - 2020 à la Tara | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel